På gång!

Idag har varit en bra dag! Jag tror att den där chokladbollsicidenten igår fick mig att skämmas enda in i benmärgen så idag har jag gått 13856 steg, varit på ett spinningpass och skött min kost! Jag är stolt och mår redan bättre! Visst är det konstigt att man ska stoppa i sig en massa skit som man bara mår dåligt och blir fet av! Men ja... så är det. Just då tycker jag att det är allt jag behöver och tycker att det ger mig något... vad det nu är... Jag vet som sagt att mina dåliga perioder är väääldigt långa ibland och så är det. Men jag vill poängtera att det här inte är någon "nystart" eller någon "nolltolerans" för mitt liv går vidare och stöter jag på godsaker så försöker jag göra kloka val, men slinker det ner ett och annat så är det ingen katastrof!


Kommentarer
Postat av: VIKTig dagbok - 47kg ska bort

Heja heja! Duktig du är. :-)

2011-01-29 @ 09:21:19
URL: http://viktigdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0