Skämmas!!

Jag kan väl börja med att erkänna att jag föll för frestelsen igår... jag gick och handlade godis och skämde ögonen ur mig. Jag gick till två ställen och på det sista så kunde jag inte låta bli att både plocka på mig lösgodis, en chokladkaka och en påse bilar! Jag köpte iofs även en påse tuggummi, men de hjälpte väl knappast. Bakom mig stod en ung kille och jag kände för att sjunka genom jorden!!

Varför är jag i denna djupa jävla svacka nu för?! Ikväll fick jag skämmas igen för jag hoppades att mina sambos hade gått och lagt sig och jag kunde inte låta bli att göra en sats med chockladbollar. Och vad händer tror ni?! Jo, som på beställning kommer en tjej upp och ja.. då ska jag le lite och säga att "jag blev så himla sugen på chockladbollar". Tur i oturen så frågade hon faktiskt om hon kunde få smaka och det var såklart hon fick de! Jag tror faktiskt att hon är ganska förstående och snäll.

Ja, ja nog av självömkande för detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0