Återbud

Jaha, då skulle man ha varit på middag med en gammal vän ikväll men icke. Jag bara väntade på att hon skulle lämna återbud och visst kom det, ungefär 3 tim innan vi skulle träffas.

Det är så sorgligt. Det har hänt massor i hennes liv och jag såg verkligen fram emot att gå ut och äta tillsammans och snacka ikapp. Men nej. Jag blir så ledsen av sånt där. Egentligen känner jag mig riktigt jävla ensam ibland.

Men, men jag har iaf min goa kille som ställde upp istället och så gick vi ut och åt en god tapasmiddag. Det är bra med tapas också för då kan man välja rätt bra alternativ och ändå få en god middag : )

Kommentarer
Postat av: Fit4life

Men gud vad tråkigt. Låter som en vän som brukar lämna återbud..



Mysigt med tapas och kväll med killen iställt ialf :)

2011-07-14 @ 23:00:52
URL: http://fit4life.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0