Fy fan!

Idag tänkte jag faktiskt att det var dags att ta nya mått. Jag tog mått för jäääättelängesen men det är ju först de senaste veckorna som jag tagit tag i mig själv så därför uppdaterar jag nu.

Visserligen var det ingen större skillnad men det är okej ändå. Däremot så finns det en grej som INTE är okej. Förra gången så missade jag att ta mitt mått under brösten och nu kom chocken. Jag har haft storlek 75 i behå, med lite varierande kupstorlek men nu slog det nya måttet mig som en hård jävla smäll!! 87 cm!! Nästan storlek 90!! Hur FAN är det möjligt?! Ska jag vara ärlig så känns det som att åldern kommer ikapp! Jag har inte ens samma möjligheter att se ut som jag gjorde förut. Fy fan va detta inte känns bra!!

                    27/5       17/7

Vänster arm  36 cm     36 cm
Under bysten  -           87 cm
Midja             87 cm    87 cm
Vid naveln     107 cm   104 cm - 3 cm
Höft              113 cm   111 cm - 2 cm
Vänster lår    69 cm     69 cm
Vänster vad   41 cm    41 cm


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Hej gumman! Du är bästa läsaren som finns :) Ska kika efter böckerna du skrev om! Det är svårt att hitta böcker som är bra utan att dom bara ska skriva om HUR man ska äta, typ en diet. Man vill snarare lära sig mer om ämnet. Men jag ska börja gå och prata med någon, typ en psykolog, för det har hänt massa i mitt liv, dels min mammas psykos och mitt ex som var sjuk i huvudet som jag inte bearbetat än. Han gjorde så mycket med mig och tvingade mig till saker som jag aldrig berättat för någon alls. Jag tror att om jag får en chans att släppa allt jobbigt och kunna "gå vidare" i livet och leva i nuet, tror jag att det mesta annat kommer falla på plats för mig. För jag tröstäter så mycket och senaste tiden har jag liksom ätit fast det inte alls är gott och jag känner mig mest äcklig när jag äter godiset! Ändå kan jag såklart inte sluta. Jag köpte en chokladbit och upptäckte att den var gammal. Du vet när den har vitnat lite, och den här nästan ramlade ihop för att vissa bitar var torra, ändå åt jag den. En annan hade ju slängt den liksom.



Jag tycker du är så grymt duktig som kämpar så mycket! Tyvärr är jag knappt vid datorn nu för tiden (bloggar mest via mobilen) så hinner knappt läsa bloggar då, men försöker vara inne på din då och då (din är den enda jag går in på). Klart det går upp och ner, vårat problem är ju inte lite lathet liksom. Kämpa kämpa! Och behöver du lite stöd eller pepp så är det bara att maila mig, jag finns här :) <3 Kramar!

2011-07-17 @ 10:37:49
URL: http://balanceinsideout.wordpress.com
Postat av: ZtorZillen

Blä.jag hatar sådana där chockar! Å andra sidan (vet att jag kanske låter överpositiv) så har du minskat 5 cm! Det är ju fasen KANON!!!!! Tycker du är skitduktig! stor peppkram Du vet jag finns här för dig, damen!

2011-07-19 @ 20:58:13
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0