Jag vågade!

Idag är den första dagen som jag skött mig riktigt bra! Det har gått si och så de senaste dagarna men nu är jag på G igen... får vi hoppas.

Idag var jag faktiskt väldens modigaste kvinna och körde kriminalvårdsbilen! Jag var så jävla nervöst men jag tänkte att det är bara att visa framfötterna för att fega ur vinner jag knappast på i längden! Det var jätteläskigt att backa in och ut ur garage och så men de gick JÄVLIGT bra om jag får säga det själv!! Så visst har jag allt växt några centimeter idag : )

Kommentarer
Postat av: veronica johansson

Det förstår jag :) super modigt av dig :)

önskar dig en fin kväll

2011-07-15 @ 21:31:51
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0