Jo visst

Jo visst tog jag ett återfall. O va jag njöt sen!! Åh ja njöt! Jag gick till affären och smög och skämdes lite eftersom jag kände mig som en feting som INTE borde köpa sånt här! Sen smög jag hemåt och precis just då dyker mig kille upp. Paniken stiger och jag gömmer godiset innanför jackan. Vi går in och jag smyger direkt in i vardagsrummet och gömmer godiset under en filt. Sen tar det ett bra tag tills min kille går men sen är det jag och min kärlek. Jag vet att det är fel, jag vet, jag vet. Men visst kan man älska det som är fel, det man vet att man inte borde är ibland väldigt lockande. Men det är ju för fan det som det innebär att vara missbrukare.

Men det var igår. Det var härligt och gott. O visst gav det en del ångest. Det sista spolade jag dock ner i toaletten och det är alltid en riktigt skön känsla.

Men visst borde man inte falla dit. Det är ju rätt svårt att komma upp igen, men ändå. Jag blir inte frisk i en handvändning. Det tar den tid det tar och jag är så jävla stolt över mig själv som kämpar och står i!!


Kommentarer
Postat av: emma

Jag känner igen mig såååå i det du skriver!

Följer din blogg.



Kika gäna in hos mig.

2011-07-26 @ 00:22:06
URL: http://emmsaisabellavictoria.blogg.se/
Postat av: Fit4life

men hey, du fick återfall under EN dag. Du åt dåligt EN dag. Det krävs onyttigt ätande i flera dagar för att du ska gå upp vikt i fett. Det här visar sig nog bara på vågen pga vätska/kolhydrater. Ta det lungt så kommer du fixa alla dagar utan återfall!

2011-07-26 @ 19:42:39
URL: http://fit4life.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0