Ny glöd

Jag är ju utbildad till nagelterapeut men det blev inte mycket av det. Jag blev bara väldigt många tusenlappar fattigare, långt över 50 000. Jag slutade och räkna dem efter ett tag för det gjorde för ont. Det hela har gjort mig rätt ledsen och ångerfull. Varför la jag ner så mycket pengar på något som jag inte ville. Men jag har försökt att lägga det bakom mig och inte vara arg på mig själv för det. Jag visste ju faktiskt inte från början att viljan och drivkraften skulle ta slut.

Däremot så har det hela fått lite ny glöd nu när jag jag träffat nya jobbarkompisar som tycker det är jättekul med färger och dekorationer. Så för några veckor sen när jag hade en nagelkund passade jag på att göra mina egna naglar också.

Det blev en liten förlängning med knallrosa lack (vilket iofs inte riktigt syns på bilden) och vita stämplar.



Kommentarer
Postat av: emma

Åh jag skulle också vilja ha snygga naglar. Mina naglar är hemska, dels för att jag biter på dom ;) men också för att jag har typ bebisnaglar dom är alltså korta "ner på fingrarna" också och runda om du förstår vad jag menar.

2011-07-21 @ 21:09:44
URL: http://sockertjockis.wordpress.com
Postat av: ZtorZillen

Du är så jäkla duktig! Kan du inte fixa mina oxå?

2011-07-21 @ 21:39:45
URL: http://ztorzillen.blogg.se/
Postat av: Anna

Kanonsnyggt! :D

2011-07-22 @ 07:03:27
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0