Vem försöker jag lura?

Denna dag har faktiskt speglat av en hel del blandade känslor. Jag sov halva dagen och då blir man ju alltid sisådär. Sen hade jag väldigt ont i magen på morgonen och det påverkar verkligen mitt humör. Dagen har jag spenderat med min kära lilla mamma och överlag har det gått bra. Men jag har kännt mig extra fet idag. Vågen visar ju på något annat men jag ser mig i spegeln och tänker SHIT, JAG ÄR JU SKITFET! Som att det skulle komma som någon nyhet.

När jag och mamma umgås så går vi mycket på loppisar och secondhand-butiker och idag hittade faktiskt jag kläder. Det var när jag speglade mig i en av de nyinköpta klänningarna som jag tänkte, va fan är detta för jävla vulgobröst och vilka armar! De lixom väller ut från kroppen! Jag är kobent som få och har feta lår och feta vader, vem fan försöker jag lura?!

Usch, ja så har det kännts idag....men det är väl bara att kämpa på, om, ursäkta jag menar NÄR jag kommer under 80 kanske saker och ting känns annorlunda.



Kommentarer
Postat av: Anna

Du är precis hur fin som helst! :)

2011-07-21 @ 09:17:37
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0