Småbakis påverkar aptiten

Idag har jag allt varit lite småbakis och det har märkts på min aptit! Shit va hungrig jag varit! Det verkar nästan som att chokladen, jordgubbarna, glassen och rätt mycket rödvin har triggat igång mig sötsug. Jag vet inte om det är sant men det känns lite så iaf. Men jag har fan skött mig bra idag, det blev omelett till frukost och till middag gick vi faktist ut och åt och vad beställde jag? Jo jag bad om grönsaker istället för potatisgratängen som skulle ha serverats till köttet! Yeah!! Däremot så har det slinkit ner en hel del choklad ikväll. Jag har varit så sugen ikväll så det finns inte. Jag stod i affären och ville så gärna börja plocka bland smågodiset men jag tog mig mörka choklad och gick. Jag är rätt stolt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: n00bis

Alkoholen gör mig gaaalen i "flottig" mat som pizza, kebab, hamburgare... Sötsug få jag däremot inte på samma sätt. Keep up the good work =)

Kramizar

2011-06-19 @ 22:03:23
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0