JAG ÄLSKAR...

Idag har varit en helt okej dag faktiskt! Det känns skönt! Lite spinning blev det idag igen men tusan va ont jag hade mellan benen, haha! Det var tydligen ett tag sen jag satt och kavade ordentligt på spinningcykeln ; )

Nu måste jag skriva om något annat, JAG ÄLSKAR BIG BROTHER! Jag verkar iofs inte vara ensam om det så jag ska väl inte klanka ner alltför mycket på mig själv. Men jag har iaf en teori om varför just jag tycker om programmet så mycket. Det är typ för att jag inte har ett eget liv och nu kan titta in i andras! Dom festar, bråkar, lever livet och är (kanske något överdrivna) sexuella varelser. Det är så befriande och jag kan säga att jag är extra kär i Martin och Simon, de är så himla söta tillsammans och de bjuder på sig svälva!!

Det var allt för denna kväll, nu ser jag riktigt fram emot att få krypa under täcket och sussa sött.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Spinning är en väldigt rolig träningsform! Jag brukar själv köra det ett par ggr i veckan :) Tänkte på att om du får ont i rumpan på spinningen så kan du försöka att sitta längre bak på sadeln, då kommer du inte att få det :)

2011-03-12 @ 18:41:03
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0