Jag har ont!!

Idag är jag lite lugnare än igårkväll, haha. Tänk så arg man kan bli. För övrigt så har dagen gått rätt bra. Jag har hållt mig till mina points enligt viktväktarna och det är ju toppen! Ett bodybalance pass blev det också och shit va skönt det var!! Vad som är mindre skönt är mina knän... jag försöker förneka det men... dom känns inge bra! Jag känner av dom så fort jag går. Seriöst så skrämmer det mig verkligen så jag MÅSTE gå ner i vikt! Men jag är ändå orolig för att jag är rädd att jag ska ha skadat mig på riktigt och att det inte går bort i en handvändning. Snyft.

Nu över till något annat. Imorn ska jag ha en "kund"... hmm nu funderar ni nog va det kan vara för något. Jo ni förstår jag är nagelterapeut också. Det var många dyra pengar kastade i sjön men, men man lär sig av sina misstag. Imorn ska det iaf trilla in några slantar. Här har ni en uppsättning naglar med svarta dekorationer som jag gjorde på en tjej förra terminen.


Kommentarer
Postat av: VIKTig dagbok - 47kg ska bort

Tjusigt! Vad duktig du är. Coolt att fixa med naglar tycker jag.

2011-03-16 @ 08:13:13
URL: http://viktigdagbok.blogg.se/
Postat av: MiniZillen

Men va kul! Åh, du får jättegärna fixa mina naglar! vad tar du?

2011-03-16 @ 20:21:50
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0