JAG VILL HAAAAA!!!

Sitter här och försöker plugga innan min nagelkund ska komma. Min hjärna är dock någon helt annanstans och allt jag kan tänka på är GODIS!! Jag kan inte förstå vad det är för fel på mig?! Jag är faktikt inte riktigt av den åsikten att jag tror att det är ett fysiskt behov. Jag tror att mitt behov är så hårt inpräntat på ett psykiskt plan att allt jag tror jag behöver i alla situationer är en påse godis. Suck, pust och stön....

För övrigt funderar jag på om jag ska gå till Viktväktarna ikväll. Jag vet ju att det kommer bli ett plus och det är så jobbigt att stå där och skämmas framför en annan människa. Men vi får väl se, nagelkunden kommer nog ta några timmar så chansen/risken är att jag inte hinner gå dit iaf.  

Kommentarer
Postat av: Tvåtusenelva

Jäkla godissug! Det är precis som en tvångstanke! Men försök stå emot! Ibland hjälper det för mig om jag dricker 2 glas vatten. Prova det :)

2011-03-14 @ 15:54:16
URL: http://tvatusenelva.webblogg.se/
Postat av: MiniZillen

"nagelkund"? Vaddå? Är du nagelteknolog också? LOVE IT!!Få se! HATAR SOCKER

2011-03-14 @ 19:20:32
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0