Läst och läst

Jag har läst och läst om detta piller... och det verkar ju inte sådär toppenbra. Man får ju typ inte äta någonting utan att riskera och skita på sig. Eller jo det får man väl men det känns väldigt läskigt. Jag tror jag tar det lite lugnt på den fronten så länge. Nu är jag inte hemma längre och just nu känner jag mig faktiskt rätt tapper. Jag kan nog sköta mig rätt bra ändå. Jag måste fan ta tag i mig själv för snart är det examen och jag har ju köpt en klänning som INTE passar om jag inte går ner några kilon.

Nej, Alli får vänta en liten stund


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag känner en som åt sånna tabletter, inte detta märket, men ett som fungerade likadant. Hon kunde inte äta nåt alls, inte ens det man fick, utan att rusa till toaletten. Hon fick nog när hon till slut fick springa på toa ungefär en gång i timmen. Men nu var det som sagt bara ett liknande, inte detta.



Sv: va roligt att du lämnade en kommentar =) I used to be fat är riktigt peppande att titta på, en timme vara det, eller ja mindre för det är på MTV. Men jag tycker personernas viktminskning går aaaaldeles för fort, nu sist var tjejen tvungen att gå ner 3,5kg i veckan för att nå sitt mål!

Men pepp, det är det =)

2011-04-05 @ 11:27:21
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0