Middag ute

Livet känns lite småsurt just nu. Jag har skött mig sådär dom senaste dagarna men jag försöker klappa mig själv på axeln och säga att "det är okej". Jag är ingen tjej som klarar nolltolerans så en minskning av allmänt födointag är bra nog!

Ikväll var vi dock ute och åt. Det blev en hel del och bland annat 2 glas rött vin. Men det var supermysigt! Det var verkligen vad jag behövde. Lite middag med min kille, bara vi två och god mat. På första restaurangen var vi typ själva nästan hela tiden! Det känns ju väldigt konstigt och känns väl heller inte som något bra betyg till den restaurangen. Men hur som helst så är det en av dom finare restaurangerna i stan och det kändes faktistk riktigt lyxigt att sitta där helt för sig själva!! Jag kan faktiskt erkänna att jag gillar att sitta på restaurang och vara dom enda gästerna ; ) Sedan gick vi vidare till ett annat ställe och jag tog ytterligare ett glas rött och en dessert. Killen tog en kaffe och desset. Men det var riktigt skönt att bara få prata och vara, det känns som om det var längesen.

Imorn mot nya äventyr!!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: MiniZillen

Lite vardagslyx har ingen dött av, tvärtom ;)

2011-03-04 @ 08:15:18
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Bantarbritta

Vet du, jag tror att det är precis vid såna här tillfällen som man ska tillåta sig att äta lite extra gott. SÅ mycket bättre än att smyga och äta i sin ensamhet...



Det lät underbart mysigt hur som helst, såna små pauser i vardagen mår man bara gott av. :)

2011-03-04 @ 10:08:32
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0