Patetiskt och hemskt!

Kom nyss hem efter en cykeltur i det fina vädret. Visserligen hade jag ett ärende att uträtta så det var inte helt frivilligt ; P. Nu väntar plugg.... jag har en tenta imorn och jag vill dö på den! Men, jag får försöka att tänka som jag brukar. "Oavsett hur det går så är det iaf över imorn när tentatiden är slut". Kuggar jag så är det visserligen bara över för stunden och så börjar det om igen, men, men.

Tack Minizillen för dina smarta ord, fan va sant! Klart jag inte ska unna mig godsaker, eller jo, men jag förstår poängen! Idag har jag istället unnat mig en fin ny deo! Det känns riktigt bra att använda ordet unna i ett helt annat sammanhang!

För övrigt så vill jag ju bara äta, äta och äta när jag har en sån här stress och press på mig som en tenta innebär! Hela den här kursen och livet i allmänhet just nu har väl stressat mig eftersom jag misskött mig så otroligt mycket den senaste tiden! Så här såg det ut under min studentsäng efter flera dagars ätande... patetiskt och hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0