Trist

Insåg idag när jag tittade på Oprah och det var makeovers insåg jag att jag ser jäkligt trist ut. Visst har jag lite kul grejer i min garderob men jag är för tjock just nu... eller det har jag varit länge. Men hur som helst så går jag jämt klädd i samma gamla tråkiga kläder, det är svart, grått och brunt för hela slanten. Visserligen tror jag att jag skulle må bra av att verkligen förnya min garderob och ta en rejäl sväng på stan men... jag vill ju inte se ut såhär och att se mig själv i ett provrum skulle inte direkt hjälpa mitt "glada" humör på vägen. Nej jag hoppas att jag kommer att gå ner några kilon och våga ta på mig de fina kläder jag har. Sen när studentplånboken tillåter så hoppas jag på en rejäl shoopingtur!!!


Kommentarer
Postat av: MiniZillen

Jag tycker iofs inte att det var något fel på dagens outfit. Kanske en färgglad kofta till? Eller något färgsprakande i håret?

2011-03-12 @ 17:47:03
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Mumma Muffins

Jag har problemet att jag inte kan komponera en outfit till min kropp, har alltid döljt mig i t-shirts och jeans typ. Och jag är så himla trött på sånna kläder. Jag ska försöka läsa lite böcker om stil och kroppsform. Typ Trinny & Susannah :)

2011-03-18 @ 09:02:02
URL: http://exxes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0