Jobbig natt

Det blev inge viktväktarna igår för de tog jäääättelång tid med naglarna. Men de blev väl rätt okej.

Nu sitter jag på skolan och ska försöka plugga lite men först måste jag ju uppdatera bloggen såklart.

Inatt var en jobbig natt, eller igårnatt var egentligen värre men inatt tyckte jag mycket synd om mig själv. Det är svårt att förklara men jag kan drömma en hel del drömmar om män. Inatt var jag på den ö som vi hade sommarstuga förr och jag hittade ett hus där det var en man som jag "ville ha". Hans syster var där också och jag frågade henne om honom. Hur som helst så ignorerade han typ mig och jag var jättefrustrerad och ledsen. Till slut gick han bara sin väg och jag visste att det var kört.

Det speglar verkligen hur jag känner. Nu känns det faktiskt som att jag går in på ett mycket privatare plan än min ätsituation men jag har en helt underbar kille men jag saknar vissa bitar och det märks så otroligt tydligt i mina drömmar... suck. (mycket suck nu för tiden)

Usch nu känns det verkligen som att jag blottat mitt innersta...

Kommentarer
Postat av: Tigerhonan

Sånt är riktigt jobbigt :/ Jag brukar ta kontakt själv med vänner, men sällan jag får svar också :( Så då tröttnar man lätt också.

2011-03-15 @ 20:46:13
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: MiniZillen

Det är samma för mig som för Tigerhonan. Jag känner igen mig i det du skriver om drömmar. Mina drömmar brukar dock spegla alla de hemskheter som sagts när jag var yngre och mobbad. Mycket om att det inte går att älska mig pga all fett! SUCK. När är du online på msn igen? Vore kul att kunna snacka lite längre ;) Verkar som om vi har mycket gemensamt..förutom namnet å utbildningen å Sörmland ;)

2011-03-17 @ 11:01:59
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0