Utom kontroll

Dom senaste dagarna har varit katastrofala... nej förlåt, jag menar det har varit katastrofalt jävligt länge nu! Jag skäms riktigt jäkla mycket faktiskt. Idag (och igår) har jag suttit här inne på mitt studentrum och bara mosat in godis i hemlighet! Förstå att jag bett en av mina sambos att hålla ordning på mig och se till att jag väger min mat och så o hon ser ju att jag är utom kontroll!! Fan va pinsam jag är!! Imorn ska jag iaf försöka att ta tag i mig själv litegrann. För vad ska jag göra? Det finns ju inte så mycket att välja på, det är bara att försöka ta ett steg i rätt riktning.

Nej det är inte kärlek!!! Varför kan jag inte förstå det?!?!


Kommentarer
Postat av: Emma

jag är precis likadan. jag har tryckt i mig skräp de senaste två dagarna. i tisdags var visserligen med min man som har fått stränga order om att typ slå ner mig om jag pratar om godis (ja, inte slå ner mig på riktigt) och inatt har han jobbat natt och jag har tryckt i mig onyttigheter. jag undrar VARFÖR jag gör det?! man borde kanske gå till en psykolog, för det måste verkligen finnas någon orsak till det, jag

känner att det är som ett beroende

2011-03-10 @ 07:06:14
URL: http://sockertjockis.wordpress.com
Postat av: MiniZillen

Hej!

Jag har ingen msn, men jag har det där "messenger" som är automatiskt när man går in på sin hotmail. Hur lägger jag till dig då? Usch...ärligt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med min vikt. Är så less på allt. Och känner sug hela tiden, även om jag inte vågar vara ärlig om det..nu när jag klarat mig så länge utan hetsätning :S

2011-03-10 @ 08:56:58
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0