Det är barnsligt

Godmorgon. Nu har jag inte ställt mig på vågen på flera dagar. jag vill inte påstå att jag hamnat i skiten eller så men jag har gjort ett aktivt val att äta i helgen. Igår t.ex. bakade jag scones på morgonen och vi åt scones med ost och marmelad! Det var supergott!!! Nejmen seriöst så håller jag fast vid uttalandet i förra inlägget. Va fan ska jag inte äta för när de ändå inte ger resultat?!

Men jag ska lägga i en högre växel igen för jag vet att jag faktiskt är rätt barnslig som gör så här. För de är ju klart att det ger resultat på ett eller annat sätt! Jag har ju t.ex fortfarande inte mätt mig så jag kanske har förlorar flera centimeter, vem vet?

Ja, ja idag väntar en lunch på stan med min kompis (blir de ett nyttigt alternativ? förmodligen inte) och sen ska det pluggas igen, nästa tenta ska fixas fortast möjligt! Tjing!


Kommentarer
Postat av: MiniZillen

Jag vet vad du menar..stått still i flera månader. Har du undersökt dig för PCO? kram

2011-05-02 @ 11:43:22
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det är bara hålla ut och inte ge upp! Inte så enkelt som det låter, men jag hejar på dig! Du kan :)

2011-05-02 @ 20:16:19
URL: http://tjockasanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det är bara hålla ut och inte ge upp! Inte så enkelt som det låter, men jag hejar på dig! Du kan :)

2011-05-02 @ 20:17:15
URL: http://tjockasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0