Dumma, snälla, goa vänner

Jag insåg att det blev lite fel när jag fyllde i mina uppgifter tidigare så nedan kommer uppgifter om både fredag och lördag. Nu är det ju nämligen söndag och nya tag ; )

Ja för nu är det faktiskt så att jag är lite smått arg på mina dumma, snälla, goa, underbara vänner som hade så mycket gott att bjuda på ikväll Eurovision till ära.... så jag åt... mer än jag borde... detta klassar jag således som en överätardag... tyvärr. Allt annat gick ju så fint, men, men. Jag är ju rätt dålig som ni har förstått. Jag har karaktär som en... nej jag menar jag har ingen karaktär alls!!

Ja, ja nu är det natt iaf och jag ska få sova. Nej förresten jag ska bara tydliggöra vad jag menar med mina olika dagar.

Vit dag = Inga godsaker alls, som t.ex. glass, godis, bullar, bakverk m.m.
Normal dag = Kanske en bulle på stan när man tar en fika med en kompis. Men detta menar jag att normala människor tar en bulle ibland så varför skulle jag känna piskan i ryggen för att jag tar en bulle?
Överätardag = En dag då jag helt enkelt äter för mycket. Det kan vara att jag öser på mat på tallriken eller äter lite för mycket kakor på kalaset.
Hetsätardag = Då jag tappar kollen helt, då jag moffar i mig allt möjligt, mat, godis, glass you name it.

Dåså, här är mina uppgifter och sen är det natt för denna gång.

Dagens uppgifter
Dag 2: 1 vit dag, 1 normaldag, 0 överätardagar, 0 hetsätningsdagar
Steg: Inga uppgifter
Träning: Spinning 55 min

Dagens uppgifter
Dag 3: 1 vit dag, 1 normaldag, 1 överätardagar, 0 hetsätningsdagar
Steg: Inga uppgifter
Träning: fristilade på gymmet 50 min

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja de var läskigt!

2011-05-15 @ 12:26:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Sv: ah, nu fattar jag =)

2011-05-15 @ 19:13:26
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0