Härlig dag

Denna dag känns faktiskt som en underbar dag!! Regnet har fallit hela dagen men jag tänkte bara på när jag och min kille kommer att ligga i vår lilla stuga i sommar och höra regnet smattra mot taket = myyyysigt!!

Sen har jag skött maten och varit och tränat. Däremot verkar min stegmätare ha gett upp så jag har inga såna uppgifter att bjuda på idag, men som om ni bryr er om hur många steg jag gått ; P

Men det knepiga är att jag skött mig i två dagar nu men redan tycker att jag vill ha stora resultat! Varför tycker jag att jag borde få gå ner flera kilo i vikt bara för att skött mig i några dagar? Det kan man ju sannerligen fråga sig för så funkar det ju faktiskt inte i verkligheten. Ja, ja nog om det. Ha en trevlig helg <3

Dagens uppgifter
Dag 2, 2 vita dagar
Steg: inga uppgifter
Träning: Spinning 55 min

Tänk va gott det är med smothie egentligen, kanske blir det en sån goding ikväll. Massor med bär, banan och grekisk yoghurt 3,5 % = Nyttigt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Mums, vad gott det ser ut! Och nyttigt! Jag åt en ikväll med frusen mango, hallon, blåbär och lätt vaniljyogurt. :D

2011-05-13 @ 22:07:02
URL: http://citronsocker.blogg.se/
Postat av: Katta

Vad glad jag är för din skull min kära vän!!! :) Smoothien ser as god ut! Måste testa!!! Kram på dig!!

2011-05-14 @ 16:34:32
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0