Jag klarade det!

Jippie! Jag är stolt över mig själv som klarade denna dag! Tänk att jag var så nära att misslyckas. Jag och min rumskompis städade hela lägenheten och sen tyckte hon att vi skulle äta något gott ikväll och titta på film. Jag föreslog att vi skulle göra kladdkaka med grädde. Hon blev jättenöjd men jag började tänka om rätt fort. Så några minuter senare sa jag till henne att jag ångrat mig. Jag sa att jag borde inte äta något onyttigt så vi hoppade över den idén! Min kompis sa att - då ska jag inte dra ner dig. Tack för det uttalandet, för visst är det lite så, att man ska försöka undvika att dra mer varandra i skiten. Hon gick dock till affären och kom hem med en karamellkungen påse så det var ju inte så bra för henne.

Men jag klarade denna dag som sagt : )

Dagens uppgifter
Dag 6: 3 vita dagar, 1 normaldag, 2 överätardagar, 0 hetsätningsdagar
Steg: Inga uppgifter
Träning: 62 min crosstrainer

Kommentarer
Postat av: n00bis

Grattis! Bra jobbat =)

2011-05-18 @ 00:12:07
URL: http://overviktig.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Va roligt =D

Det ser riktigt bra ut med dagarna oxå, jätteskoj!

JAg hejar på dig! =)

2011-05-18 @ 17:01:05
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0