Kärleksbarn?

Hej, hopp! Dålig med uppdateringar här när man befinner sig i norr för sin examen! Helst sjukt det här! Jag kan inte fatta att JAG klarat 3 och ett halvt år och har snart erhållit en socionomexamen!

Med maten går det inge vidare. Men, men jag får väl överleva. Man lever lite si och så när det ska städas ur lägenheter, bos på hotell, ätas avslutningsmiddagar med mera, med mera. Men, jag är ju drottningen av ursäkter!

Här kommer iaf de senaste dagarnas resultat

Fredagens uppgifter
Dag 16: 6 vita dagar, 4 normala dagar, 5 överätardagar, 1 hetsätningsdagar
Steg: Inga uppgifter
Träning: Ca 45 min med lite maskiner på gymmet

Lördagens uppgifter
Dag 17: 6 vita dagar, 5 normala dagar, 5 överätardagar, 1 hetsätningsdagar
Steg: Inga uppgifter
Träning: Inget, lite dans bara

Tack för övrigt till vännen som tyckte att de skulle se ut som att jag väntade ett litet kärleksbarn på avslutningsmiddagen ;P



Kommentarer
Postat av: charlie

ne fan va elakt med sådana kommentarer! Fick en sådan i veckan. BLÖÖ!

2011-06-12 @ 13:01:29
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Fit4Life

har följt din blogg tidigare men tappade bort dig och vad den hette! äntligen hittat på den igen.. :)

grattis til examen! och det är farligt med handen på magen på bilder! en vän som bor utomlands gjorde så på en bild och jag mailade nyfiket och frågade om hon var gravid. Hon hade uppenbarligen bara gått upp i vikt och jäklar vad jag skämdes!

2011-06-18 @ 11:16:25
URL: http://fit4life.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0