Mat, krogen och osmakiligt

Hej hopp, klockan är mitt i natten och jag kom nyss hem från krogen. Det har varit en riktigt trevlig kväll med tjejerna från mitt jobb. Visserligen jobbar jag inte så mycket där nu för tiden men jag ändå alltid välkommen så det känns jättekul!! Det blev lite dricka men mest blev det mat! Fy fan va gott! Ja o så blev det som sagt krogen och shit va det intressant att gå dit när man själv är rätt så nykter. Man ser massor med folk, kollar kläder, stilar och beteenden. Jag var ju på samma ställe för två veckor sen och då kommer jag nästan inte ihåg någonting = inte bra! Pinsamt rent ut sagt!! Men jag kan ändå inte låta bli att ojja mig lite. Alltså det var skitvarmt men jag vägrade att ta av mig min kavaj! För sannigen är att jag hatar mina armar och jag tycker faktiskt inte att man ska visa sina fläskiga armar för allmänheten när de är osmakliga! Så det så! Det är min åsikt iaf! Det ser nämligen seriöst ut som att jag har värsta celluliterna på mina armar!! Kan man ens ha det?! Det ser iaf jäkligt illa ut!

Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Överarmar ja... jag mår inte dåligt över andra människor stora överarmar, men mina egna. Åh. :( Usch vad jag avskyr dem, jag tycker inte att de passar in till resten av min kropp!

2011-05-11 @ 08:59:41
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Ida

Hejsan, jag snubblade in på din blogg.. kände att jag ville lämna en liten kommentar. Känner igen mig i allt du skriver! Hetsäta, tokbanta, gå ner 20kg sen upp 20kg.. Inte vilja ta av sig koftan eller kavajen pga armarna, inte visa sig i bikini, inte kunna slappna av på fest.. inte leva fullt ut, helt enkelt.



Jag önskar dig all lycka till iallafall och hoppas du hittar din balans i detta, för denna livsstilen tär ju så otroligt mycket - både psykiskt och fysiskt! För egen del har jag bestämt mig för att sätta stopp för detta genom en gbp-op som jag ska genomgå 30/5 i sthlm. Ser framemot ett liv utan fler misslyckade dieter :-)



Som sagt, hejja och lycka till!

//Ida

2011-05-14 @ 20:58:41
URL: http://sockerskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0