Ny idé

Ja nu skäms jag allt litegrann igen. Främst för alla söta saker ni skriver till mig, men sanningen är att jag är jag och därför har jag bestämt mig för att göra om min "vita dagar grej". För det intressanta för mig är faktiskt hur många dagar som jag inte överäter eller hetsäter. Om jag tar EN bulle och kan hantera det så är det ju egentligen bara bra. För det är ju det jag vill, att vara normal!

Ni kanske förstår att jag kommit på den här nya idén eftersom jag inte alls hade en vit dag igår. Jag tror jag hade det på känn så därför skrev jag inte 2 vita dagar redan igår. Det var nämligen så att min sambo här i norr kom hem med choklad och jag var så sugen så jag höll på och dö!! Och det är ju faktiskt då som det smakar som godast!! För inte fan är det egentligen gott när man bara moffar i sig för att fylla något typ av hål i sig själv!!

Ja, ja nog med bortförklaringar, min nya idé är därför:

Dagens uppgifter
Dag 2: 1 vit dag, 1 normaldag, 0 överätardagar, 0 hetsätningsdagar
Steg: Inga uppgifter
Träning: fristilade på gymmet 50 min
 

Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: usch men det ska du inte göra! jag skäms ofta i bikini då min mage är som en stor geléklump, men jag brukar tänka att det kunde vara värre och att jag ska vara glad att jag lever och mår bra :)

2011-05-14 @ 18:48:17
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hur menar du med vit dag och normal dag? Jag förstår inte riktigt, känner mig trög idag =P



Sv: jag tycker oxå att man ska skriva det man känner för i sin egen blogg, men sist jag gjorde det (i min gamla blogg) blev jag såååå nedtryckt och hånad...

Det handlade om en sak jag blev himla sjuk av och sånna påhopp som jag fick av det vill jag inte ha igen, så jag är jättenoga med ordvalen numera..

2011-05-14 @ 19:39:30
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se
Postat av: n00bis

Huvudsaken är att du tar det i din egen takt och känner dig nöjd med dom framsteg du gör =)

2011-05-16 @ 11:42:18
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0