Sågad

Blev tvungen att uppdatera igen eftersom jag berättat för min kille att jag ville ha en spinningcykel och han sågade mig vid fotknölarna...

Jag känner mig rätt ledsen nu, ledsen för att han inte tror på mig, ledsen för att han är så negativ och arg, ledsen för att han började ryta åt mig när jag med ett leende på läpparna förklarade hur mycket jag älskar spinning, att en av mina drömmar är bli spinninginstruktör och att jag kommer ha jättekul när jag spinnar runt i mitt vardasrum och leker att jag har min egen spinningklass framför mig...

Sorg, kanske kastar jag 2000 kr i sjön men är det inte värt det då? Är det inte värt ett försök, jag går ju sönder, både i själ och hjärta... sorg

Kommentarer
Postat av: emma

Har du råd tycker jag absolut att du ska köpa en. Om jag hade plats skulle jag gärna köpa en crosdtrainer men det har vi inte eftersom jag inte vågar ha den framme i vardagsrummet med småbarn. Strunta i din kille, överbevisa honom ;)

2011-05-21 @ 13:46:28
URL: http://sockertjockis.wordpress.com
Postat av: n00bis

I längden är det viktigast vad DU tycker, om dig själv, om vad du vill göra. Keep on believing <3

2011-05-22 @ 00:46:27
URL: http://overviktig.blogspot.com/
Postat av: Katta

Håller med ovanstående skribent!!! Det är viktigast vad du tycker om dig själv och om vad du vill göra!! Det är du och ingen annan som kan göra så att dina drömmar blir verklighet och låt ingen annan se dig misslyckas och tala om för dig vad du kan och inte kan göra... motbevisa !!!!! <3 kram

2011-05-22 @ 09:12:06
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Pärlan

Jag förstår precis hur du känner. Min kille kan också totalsåga mig ibland och jag blir skitledsen när han inte tror på mig. Tyvärr brukar jag inte bli så "hämndlysten" och vilja motbevisa, utan då vill jag bara trycka i mig massa godis istället. Men vilken tur att han följde med dig och hämtade den ändå! HEJA DIG :D

Kramar! <3

2011-05-25 @ 14:21:35
URL: http://balanceinsideout.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0