Skönheten är min

Då var man med spinningcykel! Det var mycket ojande och elaka ord från min kille. Han sa att han inte tänkte hjälpa till med något för att den cykeln skulle komma hem men snäll som han är så åkte vi tillsammans och hämtade den tillslut i af.

Igår hann jag med en tur på 40 min så jag är stolt. Däremot måste jag erkänna att det är med blandade känslor som jag ser på mitt inköp. Den pryder ju inte direkt vardagsrummet och sen låter den en del. Det gör att jag inte riktigt kan slappna av. Jag är nämligen en sån där som oroar mig väldigt för om jag stör grannarna. Men, men det blir säkert bra. Jag återkommer med bild på skönheten ; )

Gårdagens uppgifter
Dag 11: 4 vita dagar, 4 normala dagar, 3 överätardagar, 0 hetsätningsdagar
Steg: Inga uppgifter
Träning: Spinnat hemma 40 min

Kommentarer
Postat av: n00bis

Jejj va kul att du köpte den tillsist =) Bra jobbat tjejen! Klagar grannarna så skicka dom till mig ;)

2011-05-23 @ 16:29:17
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0