Stackars flicka!

Min stackars rumskompis berättade för mig igår att nu ska hon sluta äta socker (igen). Jag funderade inte så mycket över det men ungefär 3 tim senare kommer hon hem efter att ha varit ute och handlat och smyger in med kassen på sitt rum för att ta ut en godispåse (tro mig jag känner igen ljudet av en godispåse) och sen kommer hon tillbaka och packar upp resten in i kylskåpet. Åhh, jag ville bara krama om henne och säga - det är okej! Det är ingen fara! Men jag vet iofs inte vad hon har för tankar kring det hela. Ja, för egentligen förstår jag mig inte på henne alls. Jag tror hon mår rätt pyton just nu men hon säger inget och jag vill inte pressa henne.

Ja, tänk så många det är här ute som lider.

Kommentarer
Postat av: Rosadun

ja vissa ljud känner man igen väldigt väl av olika orsaker. men vem vet...hon kanske behöver lite stöttning i "sluta med socker perioden".

2011-05-16 @ 23:29:28
URL: http://rosadun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0