Vita dagar

Dags att bekänna.... jag är i skiten... igår köpte jag massor med gott och egentligen var jag inte riktigt sugen men jag tyckte synd om mig och ja.... jag gjorde det helt enkelt! Det blev världens största portion med makaroner och köttbullar och sen massor med godis! Däremot vill jag ändå påstå att jag känner mig rätt positiv. Visst hade jag velat var fin till sommaren och visst hade jag velat att min examensklänning skulle sitta bra men det är inte det viktigaste! Det viktigaste är att jag känner hopp. Jag ska faktiskt börja skriva hur många vita dagar jag har. Med vita dagar menar jag dagar utan godis, glass, alkohol, bullar, kakor och sånt! Däremot kommer jag inte att räkna vita dagar där tanken är att jag inte ska äta något förens jag nått min målvikt. Nej, jag har bestämt mig för att skriva det så här Dag 14, 10 vita dagar. Den idén känner jag mig faktiskt ganska motiverad till! MEN (ja nu kommer det där menet) jag tänker börja på måndag. Jag vet att det är helt fel men va fan! Jag ska på middag imorn och ut o äta med jobbet på lördag. Ja så oavsett vad jag borde göra så gör jag såhär! På måndag börjar jag.

Kommer jag någonsin att visa före och efter bilder? Tänk att jag fortfarande inte kommit under 90, vilket var mitt första mål... ja så här kommer före bilderna ytterligare en gång...

     


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tycker inte du ser alls stor ut.

Känns som jag känner igen mig själv jättemycket i dig. Allt med godiset, kroppen, ja det mesta.

Imorgon kör jag på en nystart för att lyckas gå ner 13 kilo.

Kämpa gå, det tar tid, och det är seg som jag, jag vet, men kämpa på så försöker vi att aldrig ge upp för att komma dit vi vill nå!! Kram

2011-05-05 @ 20:41:26
URL: http://loosingweight.devote.se/
Postat av: Rosadun

pepp pepp



Jag tror på dig=>

2011-05-05 @ 21:43:14
URL: http://rosadun.blogg.se/
Postat av: GBP

Jag hade förväntat mig något större! Du är ju JÄTTEFIN och ser hälsosam ut! Men jag förstår dig samtidigt; är man fast i ett matmissbruk så måste man ju komma ifrån det och göra BRA saker för kroppen.



Jag hejar på dig Joline, 24-7!



KRAM ♥

2011-05-15 @ 09:37:36
URL: http://healthaboveall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0