Sugen

Igår tog jag mig till gymmet igen och jag är så stolt! För dagen i övrigt gick nämligen inte så bra! Både jag och killen konstaterade faktiskt igår att efter en helg där man intar lite skit (vilket vi typ alltid gör) vill man verkligen fortsätta! Så ja, jag intog massor med skit igår och avslutade med att ringa killen som fick köpa hem falukorv och snabbmakaroner. Väl på gymmet så var jag rätt blek och illamående men jag hoppade på så gott jag kunde.

När jag kom hem så hade jag iaf en bra känsla i kroppen, men hur luktar det i lägenheten då? Jo, popcorn! Det var så killen erkände att han också var sugen på gott. Vilka eländiga människor vi är!


Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Du lyckades i alla fall ta dig till gymmet, hejja dig! Det kan inte jag :(

2011-11-01 @ 20:18:57
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0