En bra kväll!

Tänk att nu ljög jag för er i mitt förra inlägg. Jag lovade ju en bild på min outfit igår men på grund av min tidsautism (som min kille kallar det) så blev det inget. Jag hann helt enkelt inte. Men jag lovar återigen att jag ska sätta på mig hela outfiten en annan dag bara för att ta bilder till bloggen!

Jag hade en kul kväll igår, drack en hel del men klarade mig från alltför svår bakfylla idag, men det hade gärna fått vara lite värre så att man kunde bädda ner sig i soffan och tycka lite småsynd om sig själv ;)

Men en intressant iaktagelse igår var att jobbarkompisarna blev väldigt fysiska när alkoholhalten ökade i kroppen. Jag däremot höll mig på min kant och gick inte arm i arm med någon kille. Men det var en kille med som var riktigt mysig! Han har jobbat mycket förut och jag träffade honom lite i sommras. Han verkar vara en sån glad och härlig kille, o så är han högstadielärare, vilken grej! Jag hoppas att han kommer göra någon flicka väldigt lycklig en vacker dag.

Jag överlevde kvällen med mina klackar också, men det var jäkligt tufft! Jag fick gå hem tidigt från krogen för jag klarade inte mer och stegen hem var plågsamma!!! Jag bad till GUD om kraft på vägen hem faktiskt!!

O eftersom jag inte tog någon bild så får ni en bild på mig på båtresan som var i sommras.



Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Jättesnygg ju!

2011-10-31 @ 22:01:00
URL: http://ztorzillen.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Trillade nyss in i din blogg av en slump och har inte läst så mycket i den (än). Men jag vill bara säga att du ju är jättesnygg! Du borde verkligen tycka det du också, men du är nog lite "hemmablind" ;)

All styrka till dig!

2011-11-08 @ 20:31:17
URL: http://husmusensbryderier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0