Jag kan köpa byxor!

En hel dag på stan och vad resulterade det i? Inte mycket. Däremot ett par riktigt dyra skor, det är allt bäst att jag lägger upp en bild framöver så ni får se!! I love them!!

Men vet ni! Jag har faktiskt köpt ett par byxor. Ett par från Gina tricot. Likadana byxor som min kompis provade för några dagar sen, dock i en helt annan storlek. Hon köpte ett par i stl 25 och jag köpte idag stl 34. Men ändå! Jag är jätteglad! Jag kan köpa byxor som en normal människa!! Det måste jag nästan också lägga upp en bild på. Däremot så ska jag erkänna att det inte riktigt sitter optimalt, visst är det lite väl tajt, men fullt acceptabellt!!

Tjing tills nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad härligt!!! :D Jag är inte i närheten i att komma i ett par Gina Tricot-byxor... ;)

2011-10-07 @ 15:52:26
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: ♥ IAATC.se l Benita Schoultz

Jag förstår din lycka! :-D

2011-10-07 @ 16:33:22
URL: http://www.iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0