Big NO, NO

Usch, jag är så trött, så trött! Det känns som att jag jobbar massor och aldrig hinner vila ikapp. Jag riktigt drömmer om dagar för mig själv! Jag är till och med så trött idag att jag inte ens är sugen på att äta något gott!! Då är det fan illa. Inte hinner jag blogga heller och det har jag dåligt samvete för. Ni är ju ändå några st som tittar in här om dagarna <3  

För övrigt så kämpar jag på så gott jag kan med LCHF men idag serverades det blodpudding på jobbet och jag blev så jäkla sugen så ikväll serverades det blodpudding hemma också!! Det är väl ett big NO, NO men det sket jag i för shit vad jag njöt! Men ett plus måste väl ändå vara att jag åt bacon till ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Åh vad trist att höra att vi gjort exakt samma resa!! :( Även om det samtidigt är "skönt" att höra att fler gjort samma sak, att man inte är ensam... Jättetack för boktipset!! Det ska jag absolut kolla upp :) Och Joline, vi får kämpa tillsammans för så här kan vi inte ha det! HEJA HEJA!! :) Peppkram!

2011-09-19 @ 20:00:20
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0