Lite stolt

Helgen har gått helt okej faktiskt. Inga större katastofer, däremot räknar jag inte med någon viktminskning heller. Idag har jag t.ex. ätit tacos. Min familj (i det här fallet pojkvän och mamma) har en lite speciell inställning till det hela och tycker att "det är väl ingen fara, man måste unna sig ibland". Men jag säger inte att det är deras fel att jag ätit men de är bra underliga som tycker så. Eller ja, det är framförallt mamma som står för den inställningen. Ni vet ju hur min kille kan vara om han vill, riktigt surig kring mitt ätande. Men, men jag tog bara ett mjukt bröd och lite chips så det är nog ingen katastrof.

Trots att helgen varit en kamp så har jag klarat det och jag känner mig faktiskt lite stolt : )

Kommentarer
Postat av: sugarcoma

Tacos på en helg är ju helt klart godkänt! :)

2011-09-26 @ 07:38:22
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se
Postat av: Jenny

Jättebra!! :D Du ska vara stolt :)

2011-09-26 @ 14:51:02
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0