Tack, men...

Åhh tack för alla fina kommentarer! Men... nu blir det ju ännu jobbigare att erkänna att jag åt två kakor idag. Jag var på lunch och på mitt bort stod en burk med kakor. Den var så jäkla lockande så... efter en stund åkte handen ner... och sedan igen. Men sen ställde jag faktiskt undan den. När jag kom tillbaka efter lunch fanns det fika där också men jag stod emot, även om jag så gärna ville ta en mandelkubb.

Men jag tänker vara stolt över mig själv ändå. Ja, jag tog två kakor men jag slutade faktiskt! Det är fan helt otroligt för att vara mig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är jättebra, du ska vara nöjd och stolt! Ska riktigt mycket till innan man ställer undan "det man påbörjat" :)

2011-09-02 @ 17:33:11
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0