120416

Idag var jag äntligen hos Cissi på ätstörningsmottagningen igen. Det var 3 veckor sen så jag hade laddat rätt rejält! Det resulterade i att jag hoppade från ämne till ämne och var smått osammanhängande. Men återigen har jag så jäkla svårt att återberätta vad vi sa!

Men vi pratade om oro och att jag är riktigt dålig på att hantera mina känslor. Mot slutet av samtalet blev det dock väldigt hett om öronen och tårarna började rinna. Bit för bit kröp det fram att jag känner mig rätt olycklig. Jag pratade om att jag "fått min mamma tillbaka" och att det borde ju minska mitt ätande! Det borde t.ex. vara nog att bara umgås med henne men jag vill ju ha både henne och godiset! Samtidigt har jag väl så jäkla höga krav på allt!  Jag har så svårt för begreppet good enough. Vad är det jag begär av livet egentligen?! Kan jag någonsin bli nöjd?




Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Hon verkar väldans vettig å duktig. Jag har också svårt med det där...blir man någonsin nöjd? Varför känns det som om "alla andra" är så nöjda hela tiden? hm...

2012-04-17 @ 22:45:32
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0