Helgens utmaningar

Jag har haft en härlig helg där det hänt lite allt möjligt. Igår var mamma på besök och hon har lärt mig att virka mormorsrutor! Visserligen går det varken särskillt bra eller fort men jag jobbar på de ;)

Ätandet har verkligen gått sådär! För shit va svårt det är när man är med andra människor som har andra prioriteringar i sitt liv. Jag vet inte riktigt hur jag ska resonera kring sånt. Det är ju faktiskt en av anledningarna till varför det är lättast att bara vara hemma, där kan jag iaf kontrollera vad och när jag ska äta!

Idag fick jag min lillasyster att ta en liten dagens söndagsoutfit! När jag ser bilderna så blir jag tametusan chockad! Jag är ju så enormt stor!!!

Just det, jag kom på en annan sak. Det gick sådär med mitt träningsmål för idag är det söndagkväll och jag har bara tränat 2 gånger den här veckan. Målet var 3 men jag är inte så ledsen, jag klarade 2 gånger och nästa vecka ska jag klara 3!!!


Kommentarer
Postat av: Luiza

Det här med mat är verkligen en stor del av det sociala livet. Det märkte jag när jag levde på bars och pulver i 12 veckor med itrim... Så fort man skulle ses kretsade allt runt mat eller fikabröd...

Det enda som kan styra det är DU. Har du väl bestämt dig, så klarar du såna utmaningar. För varje utmaning man klarar, blir man starkare. Men man måste verkligen bestämma att inte trilla dit, oavsett vad...



Tack för kommentaren på bilderna.

Vi är supernöjda och fotografen enastående.



Massa kramar

Postat av: ZtorZillen

Tycker inte alls du ser stor ut...hur lång är du? vad väger du?

2012-04-02 @ 20:10:50
URL: http://ztorzillen.blogg.se/
Postat av: Blåbär72

Du är ju inte alls stor som du säger att du är!

2012-04-03 @ 22:22:06
Postat av: Blåbär72

Du är ju inte alls stor som du säger att du är!

2012-04-03 @ 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0