IGEN!

Tänk va det är bra att vara ledig! Idag kom jag iväg till gymmet igen! Men tro nu inte att detta kommer bli någon daglig vana. Jag har bara en riktigt lugn påsk som gör att jag både vill och orkar med att träna.

Det blev ett ordentligt träningspass men tyvärr var jag dum nog att ställa mig på vågen när jag kom hem och det stor 100,1 kg. Jag brukar visserligen alltid väga mig på morgonen men det är hur som helst INTE BRA! Men jag försöker att inte tänka på det. Kanske ska jag våga mig på att ställa mig på vågen imornbitti och hoppas på bättre lycka.

Vi får se... trots detta positiva (och negativa) inlägg tänker jag erkäna att jag nu ska öppna mitt påskägg och mumsa till söndagsfinalen av Big Brother!!

Kommentarer
Postat av: mimmi

försök med lite bär så smakar det bättre!

2012-04-08 @ 23:45:04
URL: http://mimmisworkout.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst kan man bli hur besviken som helst när man ställer sig på vågen sådär? Vid ett tillfälle var jag till och med tvungen att slänga ut vågen, eftersom jag blev alldeles förkrossad om den inte visade minus. Nu är jag nog lite mer vän med den, tror jag, men jag försöker verkligen att inte väga mig för ofta! :P

2012-04-09 @ 09:01:31
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: En Till Viktblogg - Nästan 30 kilo lättare

Bra där, du tänker juh precis rätt.

Okej, du kanske åt mer i påsk (det gör juh de flesta) men du ska kämpa vidare och inte gräva ner dej i att se det som något misslyckande, för det är det inte.

Dessutom jämna ut det du ätit med att träna!



Misslyckandet är när man låter en eller flera bakslag eller påsk/jul/midsommarmums bli till att man känner sej misslyckad och då skiter i nya tag och fortsätter i gamla vanor! BRA!

2012-04-09 @ 19:41:41
URL: http://vikten.salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0