Spinning!!

Ännu en gång på gymmet!! Det känns riktigt häftigt! Men jag ska ta det lugnt för jag vet hur det kan gå annars. Då säger kroppen ifrån och så kör jag rakt in i väggen. Det är läskigt när ens kropp inte riktigt är att lita på, jag känner att mina knän är känsliga så jag tar det lugnt.

Idag blev det ett spinningpass och det var riktigt skönt! Tyvärr började dock passet med riktig skitmusik och du surar jag ur direkt. För mig är det så otroligt viktigt att det är bra och peppande musik. Så när jag satt där och surade sa jag till mig själv, "du ska bli spnninginstruktör! Du älskar spinning och vill verkligen nå dit!" Jag har säkert skrivit om det förut men jag vill verkligen bli spinninginstruktör! Det har varit en dröm i så många år men jag säger alltid till mig själv, "vänta tills du blir smal". Men jag blir ju aldrig smal!!!

Hur som helst så har jag iaf min egen lilla spinningincykel hemma och jag älskar att leka intruktör och spela musik och cykla tills benen brinner!! Spinning är en helt underbar upplevelse och jag älskar måbra-känslan som sprider sig i kroppen och får varje hårstrå på kroppen att resa sig!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: men tack så mkt vad söt du är!:)

2012-04-09 @ 20:52:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0