Bojkott

Vet ni en sak, jag bojkottar H&M. Jag tycker dom har skitkläder, skitkvalité och divig personal. I staden jag bor är personalen verkligen under all kritik!!! Sen ska vi väl inte prata om deras reklam heller, bara magra, i princip sjukliga modeller. Nu är visserligen de här bilderna några säsonger gamla men det är bland annat på grund av deras modeller som jag bestämt mig för att inte handla där. Sen förstår jag såklart att lilla jag inte gör så stor skillnad i det stora hela men jag mår iaf bra av att göra det valet i mitt liv.

När jag googlar runt så hittar jag faktiskt flera artiklar om att H&M blivit anmälda och fällda för att ha för smala modeller! Helt ute och cyklar är jag alltså inte!!








Kommentarer
Postat av: My

Tack för din kommentar :)

Hoppas du har en bra helg!

2012-04-28 @ 22:31:26
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: katta

Vet du vad, jag är helt med på att hm är sådär, Men jag måste ge dem tummen upp för deras HM+ kollektion. Dem har onekligen bäst utbud för större kläder!!

2012-04-29 @ 00:03:04
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0