Kaos och panik

Jag har verkligen tänk på vad jag ska göra med det här med mina kompisars "tjockissnack". Ska jag säga något? Ska jag kanske skicka över mitt inlägg som jag skrev igår och se hur de tänker när jag lägger fram det så? Eller så struntar jag i det bara och går vidare...
 
För övrigt blev den här dagen ganska tuff. Jag åkte på tjänsteresa och nästan hela vägen hem (jag var själv på vägen hem) så tänkte jag på godis. Jag tänkte på att nästa gång det kommer en mack så stannar jag. Men jag åkte på slingervägar i skogen så det fanns ingen mack. Jag tog mig till jobbet men där serverades det tårta så ja, det åkte ner en bit.
 
Sen blev det hårt jobb innan jag fick gå hem, väl hemma bröt jag ihop. Jag kände att paniken har bitit mig i hälarna och hemma så släppte allt. Det har varit kaos på jobbet och vilket är mitt sätt att hantera kaos? Jo att äta, och vad händer när jag inte får äta? Jag bryter ihop ännu mer... eller jag vet inte men bröt ihop gjorde jag så nu ligger jag i soffan med näsdukarna nära till hands.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Man får försöka att ta sig upp igen och inte låta ett nederlag stoppa en, man måste fortsätta försöka hur svårt det än är.

2012-12-11 @ 20:26:50
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
Postat av: Anna

Jag önskar jag kunde hjälpa dig på något sätt <3 Massvis med kramar

2012-12-11 @ 22:31:28
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: emma-isabella

Åhh.. vi är så lika du och jag!
Önskar jag kunde hjälpa dig!
*kramar*

2012-12-12 @ 02:01:25
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Postat av: Anna

Det är som om du beskriver mig. Direkt efter ätstörningsbehandlingen ökade min panikångest. Jag kunde få anfall flera gånger i veckan och på en riktigt dålig dag fick jag flera anfall på en kväll. Men det blir bättre, jag lovar! Ju mer du jobbar med dig själv och kämpar mot ett hälsosamt tänkande, desto längre tid kommer det att gå mellan anfallen. En tårtbit ska du inte slå dig själv över. Syftet är väl att leva normalt? Säg den normala människa som inte äter tårta ibland! En stor kram till dig, och ge inte upp!

2012-12-12 @ 08:58:55
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0