Köpa eller inte köpa? Hjälp mig!

Då har jag avslutat ett PT-pass. Det var ganska tufft och det kändes verkligen inte som att hjärna och kroppen hängde ihop för jag var så trött i huvudet men kroppen var stark. Det var skönt att träna ur kroppen men nu känner jag mig helg färdig, jag skulle vilja sova lite middag. Men, men det är bara att köra på. Nu börjar jag ju se ljuset i tunneln för snart är det fredag!!! JIPPIE!

 

Men nu måste jag fråga en sak, jag är så jäkla velig av mig och nu såg jag att dom har 10% på PT och då blir jag ju sugen på att köpa några gånger till. Jag har väl 10 gånger kvar men ändå, 10% är mycket och jag vill verkligen fortsätta med min PT och det läääänge!

 

10 gånger kostar 9 450 kr med rabatten blir det 9000 istället…. Och som sagt, jag har 10 gånger kvar. Men 10 gånger är ju bara 10 veckor om jag ska räkna att jag tränar varje vecka.

 

Så snälla rådgör mig lite för det är ju helt sjukt mycket pengar!!!!


Kommentarer
Postat av: J.

Omg vad dyyyyyrrrt! ;O Själv hade jag ju aldrig.. men det är klart man ska investera i sig själv om man tycker att man få ut bra saker av det, det är ju ovärderligt om du kan förändra din livsstil till det bättre :) Fick min första gymintro igår av en PT och känner bara att jag aldrig skulle kunna träna med någon som kollar på mig hahah x) blir helt oseriös, även fast jag vet att det nog är tvärtom för de flesta :D

2012-12-19 @ 10:21:18
URL: http://jenniferitext.blogspot.com
Postat av: Emma

Med 10% borde det bli 8505kr ;) annars är det ju bara ca 5%..
Om jag hade råd hade jag gjort det, men om det skulle innebära att jag fick betydligt mindre pengar till annat, då menar jag viktiga saker som räkningar och mat, skulle jag inte göra det

2012-12-19 @ 10:34:55
Postat av: Jenny

Finns det någon möjlighet att betala lite i taget? Ja kör mitt Itrim på Autogiro/ månad och då känns det förstås inte lika mycket i plånboken som om man skull eut med allt på en gång...

2012-12-19 @ 23:11:18
URL: http://2xlblog.com
Postat av: C

Jisses, va´dyrt! MEN alla är vi olika, hade jag ekonomi för det så skulle jag också betala för en PT - gör det du känner passar för dig!

Kämpa på!

/C

2012-12-21 @ 22:18:02
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0