Rapport dag 11

Dagen har inte gått bra. Lucia var tydligen dagen då det skulle fikas varann timme! Av någon anledning var jag extra svag så det har åkt ner allt möjligt. Sen hjälper det väl inte att det varit kaos och kris på jobbet (för ovanligheternas skull). Jag hade bestämt mig för att gå till kören idag men tiden gick och jag insåg att jag tametusan inte skulle hinna gå till kören. Jag undrar vad jag gör för fel, varför kan jag aldrig gå hem i tid, varför äter min klienter typ halvt upp mig? Men, men som tur var lyckades min kille köra mig så även fast jag inte fick motionen av den tilltänkta promenaden till kören så fick jag iaf ladda god energi på kören.
 
Dagen bjöd på 6657 steg.

Kommentarer
Postat av: Anna

You and me both. Jag bröt ihop på jobbet igår, och min rektor berättade hur hon ser på mig. Hon sa att jag alltid siktar väldigt högt och tar på mig väldigt mycket mentalt - och det har hon helt rätt i. Kan du vara samma sak med dig, att du tar på dig mycket mentalt? Det gör ju att man inte kan gå hem i tid eller orkar göra allt man ska göra.

2012-12-14 @ 08:52:20
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0