Rapport dag 12

Vilken jobbig kväll, jag klarade de men shit va svårt det var!! Jag kan inte fatta hur gärna jag vill äta, det är helt sjukt... haha, ja jo det hade jag väl iofs redan förstått.
 
Dagen har iaf gått bra, när jag gick hem tänkte jag, shit det har ju gått kanon idag! Sen insåg jag att jag ätit en kaka, fan va onödigt. Men, men för övrigt har allt gå bra. Efter jobbet tog jag dock en tur på stan... och jag undrar om det berodde på att jag hade ett sug och inte fick/ville lindra det med godis... hur som helst blev jag 2 500 kr fattigare och det är en mycket mer konstnadsvidrig aktivitet i längden... eh, nu överdriver jag. Jag vill ju knappt handla kläder till den här tjocka kroppen men idag blev det i alla fall några härliga soctantskoftor.
 
För övrigt så lyckades jag få ihop 9209 steg! Kanon!

Kommentarer
Postat av: BR

OMG jag är så himla dum.. jag googlade precis soctantkofta för jag fattade inte vad det var. jag tänkte typ "är det nåt schysst och gosigt vintermaterial jag har missat eller?" och sen insåg jag vad du menade.. dagens pucko = jag! ;)

Svar: Hihi, ja det var ju kanske inte ett helt enkelt ord, inte helt korrekt sammansatt heller. Det kanske skulle vara något bindesträck i det där ordet ;) Men nu fick jag le lite iaf :D
Joline

2012-12-16 @ 13:34:30
URL: http://battleroyale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0