Rapport dag 15

Dagen har gått kanon! Jag glömde min "middag" (makrill och finncrisp) hemma men trots att jag inte kom hem förens sju så var det inga större problem att äta det jag planerat. 

Jag är faktiskt förberedd för att det kommer att bli en tuff vecka och därför känns det extra skönt att ha planerat vad jag ska äta! Jag slipper alltså ha fokus på det och kan helhjärtat ängna mig åt mitt arbete.
 
 Hur långt kommer jag att ha kommit på fredag? Ooootroligt spännande! Imorn har jag en riktigt tuff dag framför mig med läskiga möten (prata inför politiker och vårdplanering med olika myndighetspersoner) men efter den dagen lugnar det ner sig och jag kan fokusera på skrivandet, ja alltså jobbskrivandet ;) 

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Åh härligt vilken positiv inställning :D jag troratt den här veckan kommer att gå galant för dig!

2012-12-18 @ 19:07:57
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0