Rapport dag 5

Återigen en dag som inte går helt enligt plan och jag börjar starkt fundera över min plan, kanske var den inte helt genomtänkt, jag vet inte.

Men jag är iaf vid gott mod. Det blev kaos på jobbet så jag kunde inte äta som planerat, lunch halv 3, men bättre sent än aldrig. Kunde inte gå hem för att det var så mycket att skriva men som tur var hade en annan avdelning julfest så jag blev bjuden på middag mitt i skrivandet.

Imorn åker jag till Stockholm och jag vet inte alls hur det kommer att bli. Det blir alltså ingen uppdatering förens på söndag eftersom jag inte har någon såndär morden telefon som man kan mejla från.

Hoppas du har/ har haft en bra vecka och jag hoppas att du står ut med mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en härlig vistelse i stockholm. Ta hand om dig! kram kram

2012-12-07 @ 22:05:22
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Eleonor

Oftast vet man precis hur man ska göra, eller rättare sagt hur man borde göra. För min del funkar det inte att slaviskt förbjuda mig själv att äta vissa saker. Dessutom är det jättesvårt när man är sambo tycker jag men det går, här äter vi samma saker förutom att jag låter bli att lägga pasta eller ris på min tallrik och jag försöker göra samma sak när jag är på restaurang.
Men det är jättesvårt att hitta balansen, frågan är om man någonsin hittar den? Jag tror att det kommer att gå bra för sig i stockholm, man får äta lite av varje. Välj att njuta av de tuggorna du tar istället för att äta massor utan att känna smak. Det är så jag försöker göra men det är inte lätt när man är van vid ett sätt. Jag försöker fortfarande vänja mig. Imorgon ska jag njuta av min favorit choklad som jag längtat efter hela veckan.

Ha en trevligt helg och låt inte en extra bulle förstöra din vistelse. :-)

2012-12-07 @ 22:56:56
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Postat av: smulan

Vaddå står ut med dig? Du är en människa som kämpar och det gör dom flesta av oss också. Tror vi alla gått igeno samma faser mer eller mindre. Jag tycker det är stärkande att läsa att inte bara jag gör si eller så. Det gör att jag inte känner mig så annorlunda och konstig. När den känslad försvinner går det så mycket lättare. Men lätt är det inte. Man kan nog jämföra med hur det är att lära sig nåt nytt. Man får kämpa som en dåre menger man inte upp så kommer målet närmare till slut även om vägen dit är krokig. Du kommer att nå dit du också. Du kanske inte riktigt har hittat det perfekta sättet just för dig. Men ta fram din envishet och jobba på att låta den ta dig i mål. Det är den tillräckligt stark för. Hoppas helgen blir bra:-)
Kram

2012-12-08 @ 15:03:13
URL: http://smulgubben.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0