Finns det en förklaring?

Nu har jag äntligen gjort den sak som jag har tänkt på jättelänge! Jag har tagit upp mina dagböcker från källaren. Jag har börjat läst dom men det är mycket kvar! Jag försöker analysera dom och se om jag kan hitta någon förklaring till hur jag agerar men det är inte helt enkelt. Jag skriver visserligen om vad vi har ätit och så, då och då men det är kanske inget onormalt för en tjej i typ 5:an. Däremot beklagar jag mig över att jag får mat som jag inte tycker om och att mina föräldrar klagar på mig att jag är så kinkig. Jag skriver att jag hungrar ihjäl eftersom mina föräldrar inte gör någon annan mat till mig (så som andra föräldrar gör till sina barn).

Ja, ja. Det var inte så att jag skrev om det mycket men det nämndes. Däremot tycker jag såhär i efterhand att det var bra att mina föräldrar var hårda mot mig kring mat. Man ska fan inte få åka någon räkmacka. Men fortsättning följer, jag läser vidare. 



Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Åh, så spännande det låter! Jag vet inte ens vart mina gamla dagböcker finns..kanske kastat dem..hm..

2012-02-05 @ 11:42:22
URL: http://ztorzillen.blogg.se/
Postat av: ottilia

Jag var aldrig en dagboksskrivare men gjorde några försök i tonåren. Har slängt dom eftersom av nån anledning. Men önskar nu att jag skulle kunna göra som du, att gå tillbaka för att kansek hitta svar.

Hoppas du finner det du söker, följer med förväntan.

2012-02-05 @ 12:20:04
URL: http://bloggarnerivikt.wordpress.com
Postat av: Jenny

Det låter spännande!! Skulle också önskat att jag skrivit dagböcker just för att kunna leta svar och sånt. Hoppas du hittar något :)



Förresten, fick du mitt mail? :)

2012-02-05 @ 14:22:27
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0