Godmorgon?

Godmorgon, eller nja... min förkylning måste vara förkylningen från helvetet! Jag fattar inte att det aldrig tar slut!! Jag missbrukar nässpray så de står härliga till men inte fan hjälper det. Men, men jag ska snart iväg till jobbet och det ska bli rätt kul faktiskt. Men samtidigt skulle det vara riktigt mysigt och få vara hemma och mysa med killen och sticka. Men jag har syndat nog denna vecka på den fronten... nog om det. Igår fick jag ett riktigt jobbigt besked och jag ska skriva mer om det framöver. Just nu får jag ta och processa det hela lite mer innan jag väljer mina ord.

En passion, utöver att äta = sticka!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vilka mysiga sockor, vad duktig du är!! :) Hoppas förkyldningen packar ihop snart...!

2012-02-18 @ 10:23:42
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: Jag veeeeet, jag får också världens pirr i magen när jag tänker på honom, och det är det som är så jäkla jobbigt... Har aldrig varit intresserad av någon som jag (redan) är av honom, första gången vi såg varandra var liksom à la film: vi står fem meter ifrån varandra och bara stirrar, haha. Men nej, jag skulle nog inte palla att vara "den andra kvinnan"... Samtidigt vet jag inte om jag förmår att bryta med honom heller, även om jag vet att det kommer att sluta just så, bara lite längre fram när jag dessutom har hunnit bli sårad...

2012-02-18 @ 10:54:37
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: JD - Masa på

hoppas du blir bra snart!



sv: jag käkar järntabletter får se om de hjälper, man kan ju hoppas :)

2012-02-18 @ 11:18:58
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0