Hände en rolig sak

Jag har inte lust att skriva om beskedet så jag tar det en annan gång.

Däremot har jag jobbat idag men det har inte varit lika kul som förra helgen jag jobbade. Det spelar helt enkelt ganska stor roll vilka man jobbar med. Men det hände en rolig sak. Jag har manlig jobbarkompis som är lika gammal som mig och vi kommer rätt bra överens. Vi kallar oss "dream team" eftersom vi båda är smått förvirrade och långsamma. Men vi har kul ihop och idag sa han till mig att han var glad att jag jobbade idag. Det kanske inte är så stort men för mig betyder det jättemycket att någon trivs att arbeta med mig. Däremot önskar jag (återigen) att jag kunde säga samma sak tillbaka. Men jag är så himla dålig på sånt och jag blir oftast så ställd när jag får en komplimang att jag inte riktigt kan reagera normalt.

Ja, ja nog om det. Jag var hos mormor ikväll och det var plågsamt. På vägen hem gick jag in i affären och köpte 2 chokladbollar och en kaka mörk choklad. Jag tänkte att jag skulle dricka lite rött vin och äta chokladen så varför köpte jag chokladbollarna?! Morr! Tanken var väl att jag skulle bjuda min kille på en av dom men tyvärr slank båda ner i min mage.

Det blev några dagar utan godis och nu...tillbaka på noll igen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänk på de bra dagar du har haft istället och blicka fram - det blir fler sånna! :)

2012-02-19 @ 10:05:45
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0