Kanske?

Idag ska vi åka uppåt för en weekend i Dalarna! På sistone har jag ofta kännt att såna saker är jobbiga men nu känner jag faktiskt inte så. Jag blir faktiskt lite överraskad själv och det är riktigt skönt! Det blir en lugn helg och vi tar dagarna lite som de kommer. Egentligen skulle vi ju ha åkt Kortvasan men den idén la jag ju ner för ett tag sen. Det känns tråkigt att det blev så men det är som det är. Men känslorna och drömmarna om att detta skulle bli ett bättre lopp än förra året ligger och pyr inombords. Däremot får jag tänka på att allt inte är kört för det! Jag vill fortfarande ha revansch och förhopningsvis kommer det att bli så i framtiden! Om jag får tillåta mig att öppna mitt innersta så drömmer jag faktiskt om att åka riktiga Vasaloppet, och vem vet, det kanske blir verklighet en dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0